Texaco Delo Gold Ultra T 10W40
Високоефективна напівсинтетична моторна олива для важких умов експлуатації, розроблена відповідно до поточних вимог ACEA і більш жорстких специфікацій виробників обладнання (OEM) для дизельних двигунів Euro IV і V.
У Delo Gold Ultra T SAE 10W-40 використовується технологія ISOSYN®, яка поєднує високоякісні базові оливи і присадки, розроблені для оптимального захисту дизельних двигунів. Олива призначена для забезпечення підвищеної стійкості зсуву і збереження своїх властивостей при збільшених інтервалах заміни.
Переваги
- Гарантує стабільну роботу двигуна навіть при використанні палива різної якості. Підійде операторам, які виконують трансконтинентальні перевезення.
- Захищає від утворення низькотемпературних відкладень і нагару на поршнях, а також від високотемпературного окислення.
- Надійні миючі властивості оливи і контроль кислотності забезпечують безперебійну роботу і запобігають корозії двигуна і підшипників.
- Розроблено для оптимізації терміну служби двигуна, яка досягається завдяки захисту від зносу і полірування стінок циліндрів.
- Допомагає скоротити витрати на технічне обслуговування і час простоїв за рахунок ефективної дисперсії часток сажі і захисту від засмічення фільтру.
Області застосування
- Призначено для використання в вантажних автомобілях з дизельними двигунами без сажових фільтрів (DPF) або у фільтрах з постійною регенерацією (CRT), експлуатованих в різних країнах світу і працюючих на паливі з підвищеним вмістом сірки при збільшених інтервалах заміни.
- Крім того, олива Delo Gold Ultra T SAE 10W-40 рекомендована для використання в інших двигунах комерційних і позашляхових автомобілів, виробники яких не видають схвалення на певні оливи, але публікують характеристики для різних областей застосування.
Відповідає вимогам:
- ACEA E4/E7
- API CI-4
- Cummins CES 20071/20072
- Renault RD/RD-2/RLD
- Volvo VDS-2
- Global DHD-1
- Detroit Diesel 93K215
- DAF Extended Drain Euro III/IV
Офіційно схвалена:
- Cummins CES 20077/20078
- MB 228.5, 235.27
- Deutz DQC III-10
- Mack EO-M Plus/EO-N
- MTU Type 3
- Renault RLD-2
- Scania LDF-2
- Volvo VDS-3
- Voith Retarder A approval
Рекомендовано для:
- Global DHD-1
- Detroit Diesel 93K215
- DAF збільшені інтервали заміни (двигуни Euro III і IV)
- Renault Trucks RD/RD-2/RLD
- Volvo VDS-2
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Texaco |
Країна виробник | Бельгія |
Для типу двигунів | Дизельний |
Допуск Volvo | VDS-2 |
Користувацькі характеристики | |
Базова олива | Напівсинтетична |
В'язкість оливи по SAE | 10W-40 |
Допуск CUMMINS | CES 20077, CES 20078, CES 20071, CES 20072 |
Допуск Deutz | DQC III-10 |
Допуск MB | MB 228.5, MB 235.27 |
Допуск MTU | Type-3 |
Допуск MACK | EO-M Plus, EO-N |
Допуск Renault | RLD-2, RLD, RD, RD-2 |
Допуск Scania | LDF-2 |
Застосування за типом транспорту | Вантажні автомобілі |
Класифікація ACEA | E7, E4 |
Класифікація API | CI-4 |
Класифікація Global | DHD-1 |
Класифікація ЄВРО | EURO IV, EURO V |
Об'єм, л | 20 Ведро |
Тактність двигуна | Чотирьохтактний |
- Ціна: 4 738 ₴