Олива MOTUL Tekma Futura+ 10W40 208 л (шт.)
1 ₴
Мінімальна сума замовлення на сайті — 3000 грн
- Під замовлення
- Оптом і в роздріб
TEKMA FUTURA+ 10W-40
Моторна олива для турбодизелів оснащених фільтрами DPF Technosynthese - Low SAPS
ВИКОРИСТАННЯ
Моторна олива, спеціально розроблена для останнього покоління вантажних транспортних засобів, автобусів, будівельної техніки, стаціонарних двигунів, двигунів водних транспортних засобів та іншої техніки, в якій використовується паливо із низьким вмістом сульфуру (≤ 50 ppm). Використовується в турбодизелях з безпосереднім впорскуванням, що відповідають вимогам екологічних норм Euro II, Euro III, Euro IV, Euro V чи Euro VI, щодо викидів шкідливих речовин у атмосферу, та оснащуються системами рециркуляції відпрацьованих газів EGR (Exhaust Gas Recirculation) та/чи системами вибіркової каталітичної нейтралізації SCR (Selected Catalyst Reduction) та/чи фільтрами твердих часток дизелів (DPF). Використовується в дизелях, які експлуатуються в умовах високих навантажень та ускладнених умов сервісного обслуговування, для яких регламентуються моторні оливи із відповідністю стандарту ACEA E9, зі зниженим вмістом сульфатної золи (≤ 1.0%), фосфору (≤ 0.12 %) та сульфуру (≤ 0.4%) - “Low SAPS”.
СТАНДАРТИ/СХВАЛЕННЯ
- СТАНДАРТИ: ACEA E7 (E7 заміщує E5 та E3)/E9; API CK-4;
- СХВАЛЕННЯ: MACK EOS 4.5; RENAULT VI RLD-3; VOLVO VDS-4.5;
- ВІДПОВІДНІСТЬ ВИМОГАМ: CUMMINS CES 20086; DAF Standard Drain; DEUTZ DQC III-10 LA; DFS 93K222; MAN 3775; MB 228.31; MTU Type 2.1;
Моторна олива, Technosynthese, Low SAPS, з повною відповідністю стандарту API CK-4. Забезпечує високий рівень захисту і довговічність експлуатації двигунів, які оснащуються чутливими системами доочищення відпрацьованих газів EGR:
- Покращені антиокисні властивості: захист від утворення сажових відкладень та передчасного забивання оливного фільтру системи мащення.
- Відмінний захист від втрати оливою в’язкості, під дією зсувних навантажень.
- Високий захист від забруднення каталітичних нейтралізаторів, забивання фільтрів твердих часток, зношування металевих поверхонь двигуна та утворення відкладень на поверхнях поршнів.
- Клас в’язкості оливи зводить до мінімуму зношування двигуна при частих запусках та забезпечує оптимізацію витрати палива, в порівнянні із класом в’язкості 15W-40.
Моторні оливи стандартизовані згідно вимог специфікації ACEA E9 призначені для експлуатації в двигунах вантажних транспортних засобів, які оснащуються фільтрами твердих часток та відповідають вимогам екологічних норм Euro IV, Euro V чи Euro VI:
- Сульфур і фосфор негативно впливають на роботу каталітичних нейтралізаторів, що призводить до зниження ефективності доочищення відпрацьованих газів.
- Сульфатна зола знижує пропускну здатність фільтрів твердих часток дизеля (DPF), що призводить до відчутного скорочення терміну його безвідмовної експлуатації та втрати вихідної потужності двигуна.
РЕКОМЕНДАЦІЇ
Інтервал заміни моторної оливи обирається згідно рекомендацій виробника техніки та може бути зміненим з огляду на особливості умов експлуатації транспортного засобу.
Може змішуватись з оливами на мінеральній чи синтетичній основі.
ФІЗИКО-ХІМІЧНІ ПОКАЗНИКИ
Клас в’язкості | SAE J 300 | 10W-40 |
Густина при 20°C (68°F) | ASTM D1298 | 0.862 |
В’язкість при 40°C (104°F) | ASTM D445 | 107.7 мм2 /с |
В’язкість при 100°C (212°F) | ASTM D445 | 15.9 мм2 /с |
В’язкість HTHS при 150°C (302°F) | ASTM D4741 | 4.02 мПа.с |
Індекс в’язкості | ASTM D2270 | 158 |
Температура спалаху | ASTM D92 | 224°C / 435°F |
Температура застигання | ASTM D97 | -42°C / -44°F |
Сульфатна зольність | ASTM D874 | 1.00% маси |
Лужне число (TBN) | ASTM D2896 | 9.9 мг KOH/г |
Основні атрибути | |
---|---|
Країна виробник | Франція |
Для типу двигунів | Дизельний |
Допуск CUMMINS | CES 20086 |
Допуск MAN | M3775 |
Допуск Renault | RLD-2 |
Допуск Volvo | VDS-4.5 |
Виробник | Motul |
Користувацькі характеристики | |
Базова олива | Напівсинтетична |
В'язкість оливи по SAE | 10W-40 |
Допуск Deutz | DQC III-10 LA |
Допуск MB | MB 228.31 |
Допуск MTU | Type-2.1 |
Допуск MACK | EO-S 4.5 |
Застосування за типом транспорту | Вантажні автомобілі |
Класифікація ACEA | E7, E9 |
Класифікація API | CK-4 |
Класифікація ЄВРО | EURO IV, EURO V, EURO VI, EURO II, EURO III |
Об'єм, л | 208 Бочка |
Тактність двигуна | Чотирьохтактний |
- Ціна: 1 ₴