Delo 400 MGX SAE 15W-40 - це моторна олива для змішаних автопарків, рекомендована для використання в чотиритактних атмосферних та турбованих дизельних двигунах, також може використовуватися для чотиритактних бензинових двигунів.
Delo 400 MGX SAE 15W-40 рекомендовано для використання в дизельних двигунах, що відповідають вимогам до викидів Euro I, Euro II, Euro III, Euro IV, Euro V та більшій частині вимог Euro VI, а також у сучасних двигунах з такими конструктивними рішеннями та системами, як чотириклапанна головка циліндрів, наддув, турбонаддув, пряме впорскування палива, укорочена головка поршня, підвищена потужність, інтеркулер, повністю електронна система управління паливною та вихлопною системою, система рециркуляції відпрацьованих газів (EGR), сажові фільтри (DPF). Також рекомендовано для використання у більшості двигунів, оснащених системою скорочення двоокису азоту (NOx) методом вибіркової каталітичної нейтралізації (SCR).
Олива Delo 400 MGX SAE 15W-40 рекомендується для застосування у старіших двигунах, а також у сучасних моделях з низьким рівнем викидів. Призначена для використання у поєднанні з дизельним паливом з ультранизьким вмістом сірки, а також з високим, нормальним та низьким вмістом сірки (10–5000 год/млн).
Delo 400 MGX SAE 15W-40 рекомендована для використання у позашляховій та будівельній техніці, де потрібна відповідність класам API CJ-4 та ACEA E7, E9. Підходить для застосування у змішаних комерційних автопарках, сільськогосподарській техніці, будівельному устаткуванні, суднових машинах, а також для позашляхового застосування.
Споживчі переваги
- Підходить для дизельних та бензинових двигунів з низьким рівнем викидів, для експлуатації на шосе та на бездоріжжі у поєднанні з паливом з різним вмістом сірки;
- Скорочення складських запасів олив для різних виробників та зворотна сумісність із більш ранніми моделями двигунів;
- Зниження сажових відкладень та зносу газорозподільного механізму, а також збільшення терміну служби фільтра в сучасних двигунах з електронним керуванням та у двигунах попередніх моделей;
- Забезпечує диспергування нагару та контроль над зносом, допомагаючи оптимізувати термін служби двигуна та скоротити витрати на технічне обслуговування;
- Забезпечує мінімальний час простою та очищення систем зниження токсичності вихлопу, а також сприяє збільшенню терміну служби фільтра сажі дизельного двигуна (DPF).
Схвалення
- Cummins CES 20081;
- Detroit Diesel DFS 93K218;
- Deutz DQC III-10 LA;
- Mack EO-O Premium Plus;
- MB-Approval 228.31;
- MTU Oil Category 2.1;
- Renault RLD-3;
- Volvo VDS-4;
- ZF TE-ML 04C.
Експлуатаційні властивості
- ACEA E9, E7;
- API CJ-4, CI-4 Plus, CI-4, CH-4, SM, SL, SJ;
- JASO DH-2;
- Caterpillar ECF-2, ECF-3;
- DAF Стандартний інтервал заміни (Euro 0 – VI);
- Mack EO-N, EO-M Plus, EO-M;
- MAN M3575;
- Renault RLD-2, RLD;
- Volvo VDS-3.
Рекомендації
- Cummins CES 20071, 20072, 20077, CES 20081 (only engines under 50 litres displacement);
- Renault Trucks RD-2, RD;
- Volvo VDS-2, VDS;
- Ford WSS-M2C171-E;
- Caterpillar двигуни серії 3600.
Підходить для застосування в тракторах та іншій сільськогосподарській техніці наступних виробників, що вимагають відповідності моторної оливи специфікаціям, зазначеним вище:
- Case New-Holland;
- CLAAS;
- Fendt;
- Massey-Ferguson;
- Mc Cormick;
- SAME;
- Valtr.
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Texaco |
Країна виробник | Бельгія |
Для типу двигунів | Бензиновий / Дизельний |
Допуск CUMMINS | CES 20081 |
Допуск MAN | M3275 |
Користувацькі характеристики | |
Базова олива | Напівсинтетична |
В'язкість оливи по SAE | 15W-40 |
Допуск Caterpillar | ECF-2, ECF-3 |
Допуск Deutz | DQC III-10 LA |
Допуск Ford | WSS-M2C171-E |
Допуск MB | MB 228.31 |
Допуск MTU | Type-2.1 |
Допуск MACK | EO-M Plus, EO-N, EO-O Premium Plus, EO-M |
Допуск Renault | RLD-2, RLD, RLD-3 |
Допуск Volvo | VDS-3, VDS-4 |
Застосування за типом транспорту | Вантажні автомобілі, Сільгосптехніка |
Класифікація ACEA | E7, E9 |
Класифікація API | CI-4, CH-4, SL, CJ-4, SM, SJ, CI-4 Plus |
Класифікація JASO | DH-2 |
Класифікація ZF | TE-ML 04C |
Класифікація ЄВРО | EURO IV, EURO V, EURO VI, EURO II, EURO III, EURO I |
Об'єм, л | 208 Бочка |
Тактність двигуна | Чотирьохтактний |
- Ціна: 41 744 ₴